Diverse trainingen gegeven bij het ontwikkelen van advocaten in de omgang in diverse communicatieve uitdagingen.
Verkopers getraind in hun ontwikkeling met betrekking tot verkoop gerelateerde situaties.
Verkopers in de retail getraind in het anticiperen op diverse consumenten gedragingen.
In de training omgaan met agressie en geweld leert u beter en bewuster om te gaan met agressie en geweld en lastige situaties effectief te de-escaleren. Hierdoor werkt u prettiger en veiliger.
Een rollenspel is een geïmproviseerde situatie waarin twee of meer spelers een ander personage imiteren, voor educatieve of recreatieve doelen. Als trainingsacteur werk je vaak met rollenspellen. Hierbij de medewerker geconfronteerd met een situatie die vergelijkbaar is met de werkelijkheid.
Verzuimgesprekken zijn een essentieel onderdeel van een goed verzuimbeleid en een essentieel instrument om ziekteverzuim te verlagen. Een verzuimgesprek is een gesprek tussen leidinggevende en de zieke medewerker over het verzuim. Zo'n gesprek gaat niet over de medische kant van de ziekte. ligt. Om frequent verzuim te verminderen en langdurig verzuim te voorkomen moet de manager zich in het gesprek invoelend opstellen naar de werknemer, maar ook grenzen stellen en duidelijkheid scheppen. Hierbij kan ik u helpen om de juiste vragen te stellen, zodat de persoon die zich ziek meldt zich wel gehoord voelt, maaru wel het contact en de controle behoudt, zodat het verzuim niet langer duurt dan nodig is.
Bij het inzetten van een trainingsacteur bij salestrainingen kan de theorie direct omgezet worden in de praktijk. Hierbij kan ik de rol van verschillende klanten nabootsen.
Tijdens een assessment zet ik de rol meer ingetogen neer, omdat het niet direct altijd hoeft te gaan om bepaald gedrag te oefenen, maar omdat men hier bepaalde eigenschappen en vaardigheden wilt testen bij de persoon die het assessment ondergaat.
Bij het inzetten van een trainingsacteur bij salestrainingen kan de theorie direct omgezet worden in de praktijk. Hierbij kan ik de rol van verschillende klanten nabootsen.
Bij elke training neem ik mijn ervaring mee met het feedbackmodel volgens de ABCD-gedrag, 4G model, het Disc model LSD, de Roos van Leary, de ijsbergtheorie, de kernkwadranten, oefenen met het kop-romp-staart model, het model van de aanspreekcirkel etc.
Maar bovenal spreek ik vanuit mijn gevoel, spiegel ik hoe het op mij overkomt, wat het met mij doet en hoe ik het ervaar.
E-mail: faye@trainingsacteurfaye.nl
Tel: 06 46 890 155
Alle rechten voorbehouden | Trainingsacteur Faye